Logo Connecta-t

CRM - Intermediació de serveis Financers

El client està especialitzat en intermediació de serveis financers, disposa d'una important base de dades dels seus contractes, la majoria son clients amb contractes hipotecaris per compra d'immobles.

Gestiona una franquicia financera d'una important immobiliaria a nivell nacional, i volia un programari CRM (gestió de la relació amb els clients) que s'adaptés a le seves necessitats especifiques, i a les del seu equip de comercials.

La prioritat era obtenir una eina eficient per gestionar les seves,  adpatada  al 100% al producte financer i a l'operativa de comunicació desitjada.

Captura CRM Hipoteques - Benvinguda

Solució proposada i funcionalitat

Es proposa una solució en forma de Web App, una aplicació  allotjada en un servidor, protegint l'accés des de dispositius mòbils.

L'aplicació permet accedir a la informació des dels  titulars i des dels contactes, es creen llistes amb filtres i columnes amb ordre (ascendent i descent ).

Es programen plantilles d'email per comunicacions massives, i  s'estableix un sistema d'anotacions per monitoritzar l'evolució de les comunicacions amb els clients.

Adaptació del Tauler

S'utilitza el Tauler 2.2, per a gestionar la base de dades, adaptant-lo a la funcionalitat esperada per a un CRM de serveis financers.

S'adapta l'estructura de taules i els camps a la funcionalitat requerida pel projecte. També es personalitzen els formularis d'edició de dades, amb informació del soci i quotes abonades.

Es crea un procés d'importació per de dades per importar les dades de l'actual programari del client.

Es gestionen permisos d'usuari, per limitar l'accés a la totalitat de les dades.

CRM Hipoteques- LListes ordenades
Comparteix:
Compartir Facebook Compartir Twitter Compartir Linked-in

Torna als Projectes

Fitxa tècnica

Entrega: Desembre 2020

Execució del projecte: 5 setmanes

Web

El projecte NO incorpora una web pública. L'accés és restringit a usuaris amb identificació i desde ordinadors (per seguretat s'ha limitat l'accés des de telèfons).

Tauler 2.2

Usuaris: més de 10 usuaris previstos amb 4 nivells de permisos: Comercial, coordinador, i administrador.

Base de dades: MySql, 2 taules principals, i 8 taules auxiliars.

Funcionalitats: Accés a les dades amb llistes filtrades i ordenades. Control del seguiment de les condicions contractuals a 1 any i a 3 anys de la firma. Plantilles per a mailings massius.

Llenguatges: PHP i Javascript.

Maquetació: Html 5 i CSS 3.

Altres: Tot i que l'aplicació s’adapta a tots els dispositius, no permet l'accés de dispositius mòbils.

ÚS DE GALETES
Aquest lloc web utilitza galetes de Google Analytics. Si continua navegant està consentint i acceptant l´ús i la nostra política de galetes, que trobarà al nostre avís legal.

ACCEPTO