Logo Connecta-t

Donkey Tours Barcelona

Aquesta empresa de Freetours és la més important de Barcelona,  d'entre les que nomñes tenen seu a la nostra ciutat. El 2018 rebia de mitjana 60 reserves al dia per email de diferents proveïdors, tenien un persona dedicada a recopilar les dades i introduir el nom de la reerva i el número de persones com a esdeveniment a Google calendar.

Els direcció de l'empresa volia agilitzar i automatitzar les tasques d'introducció de dades, per tal d'alliberar el personal i que  pogués dedicar-se  a l'atenció al client. L'aplicació s'havia de ser multiplataforma i sobretot apte per a  telefons mòbils (smartphone).

Captura del tauler 2.1 - Fitxa visita

Solució proposada i funcionalitat

Es proposa una solució en forma de Web App, allotjada en el servidor del que ja disposava el client i accessible des de qualsevol dispositiu.

L'aplicació obre el correu electrònic, filtra i identifica les reserves segons el proveidor i les introdueix en el sistema.

També es programa l'enviament diari de correus electrònics de recordatori, l'aplicació suplirà el perosnal que es dedica a introduir dades i s'automatitzen comunicacions.

S'incorporen enllaços per contactar per Whatsapp amb el client i es programa el contingut del missatge.

Adaptació del Tauler

S'utilitza el CMS Tauler 2.1, per a gestionar la base de dades, adaptant-lo a la funcionalitat necessària.

S'adapta l'estructura de taules i els camps a la funcionalitat requerida pel projecte, fent especial atenció a les dades de les reserves, atpes que hi poden haver molts usuaris accedint-hi simultaneament. 

Es creen funcions d'importació de dades adaptades a cada proveidor de reserves.

Es gestionen permisos d'usuari, per limitar l'accés a la informació, segons les tasques atribuides:  administració, guies, atenció al client.

Captura del tauler 2.1 - Mobils llista visita
Comparteix:
Compartir Facebook Compartir Twitter Compartir Linked-in

Torna als Treballs

Fitxa tècnica

Estrega: Juliol 2018

Execució del projecte: 1 mes i mig.

Web

El projecte no incorpora una web pública.

Tauler 2.1

Usuaris: Usuaris amb 5 nivells de permisos: Consulta i edició, eliminació de registres, accés a estadístiques, gestió de comunicacions i administrador.

Base de dades: MySql, 1 taula principal amb una mitjana de 60 altes diàries (a maig 2020 té més de 50.000 registres). 2 taules auxiliars.

Funcionalitats: incorpora les reserves des de la bústia d’e-mail, s’hi accedeix a través d’un calendari. Mòdul de comunicacions amb els clients per e-mail i WhatsApp des de la mateixa llista. Comunicacions per e-mail automàtiques en rebre les reserves.

Llenguatges: PHP i Javascript.

Maquetació: Html 5 i CSS 3.

Altres: El tauler s’adapta a tots els dispositius, especialment al telèfons mòbils.

ÚS DE GALETES
Aquest lloc web utilitza galetes de Google Analytics. Si continua navegant està consentint i acceptant l´ús i la nostra política de galetes, que trobarà al nostre avís legal.

ACCEPTO