Logo Connecta-t

Donkey Tours Barcelona

És una de les  empreses de Freetours més importants de Barcelona. El 2018 rebia de mitjana 60 reserves al dia per email de diferents proveïdors, tenien un persona dedicada a recopilar les dades i introduir el nom de la reerva i el número de persones com a esdeveniment a Google calendar.

Els direcció de l'empresa volia agilitzar i automatitzar les tasques d'introducció de dades, per tal d'alliberar el personal i que  pogués dedicar-se  a l'atenció al client. L'aplicació s'havia de ser multiplataforma i sobretot apte per a  telefons mòbils (smartphone).

Captura del tauler 2.1 - Fitxa visita

Solució proposada i funcionalitat

Es proposa una solució en forma de Web App, allotjada en el servidor del que ja disposava el client i accessible des de qualsevol dispositiu.

L'aplicació obre el correu electrònic, filtra i identifica les reserves segons el proveidor i les introdueix en el sistema.

També es programa l'enviament diari de correus electrònics de recordatori, l'aplicació suplirà el personal que es dedica a introduir dades i s'automatitzen comunicacions.

S'incorporen enllaços per contactar per Whatsapp amb el client i es programa el contingut del missatge.

Adaptació del Tauler

S'utilitza el CMS Tauler 2.1, per a gestionar la base de dades, adaptant-lo a la funcionalitat necessària.

S'adapta l'estructura de taules i els camps a la funcionalitat requerida pel projecte, fent especial atenció a les dades de les reserves, atpes que hi poden haver molts usuaris accedint-hi simultaneament. 

Es creen funcions d'importació de dades adaptades a cada proveidor de reserves.

Es gestionen permisos d'usuari, per limitar l'accés a la informació, segons les tasques atribuides:  administració, guies, atenció al client.

Captura del tauler 2.1 - Mobils llista visita
Comparteix:
Compartir Facebook Compartir Twitter Compartir Linked-in

Torna als Projectes

Fitxa tècnica

Entrega: Juliol 2018

Execució del projecte: 1 mes i mig.

Web

El projecte no incorpora una web pública.

Tauler 2.1

Usuaris: Usuaris amb 5 nivells de permisos: Consulta i edició, eliminació de registres, accés a estadístiques, gestió de comunicacions i administrador.

Base de dades: MySql, 1 taula principal amb una mitjana de 60 altes diàries (a maig 2020 té més de 50.000 registres). 2 taules auxiliars.

Funcionalitats: incorpora les reserves des de la bústia d’e-mail, s’hi accedeix a través d’un calendari. Mòdul de comunicacions amb els clients per e-mail i WhatsApp des de la mateixa llista. Comunicacions per e-mail automàtiques en rebre les reserves.

Llenguatges: PHP, SQL i Javascript.

Maquetació: Html 5 i CSS 3.

Altres: El tauler s’adapta a tots els dispositius, especialment al telèfons mòbils.

ÚS DE GALETES
Aquest lloc web utilitza galetes de Google Analytics. Si continua navegant està consentint i acceptant l´ús i la nostra política de galetes, que trobarà al nostre avís legal.

ACCEPTO